Hoe rangschikken wij onze producten

Wij rangschikken onze producten op de webpagina van BIBLOO met behulp van een algoritme die aan elk artikel op basis van een complexe berekening een zekere numerieke waarde toewijst.
De producten worden dan op grond van deze waarde achter elkaar gerangschikt.

Wij beïnvloeden de grootte van deze numerieke waarde op grond van verschillende attributen: aantal van heden verkochte stukken, seizoengebondenheid van het product, hoogte van de actuele korting. Er bestaat ook de mogelijkheid om producten te prioriteren of in tegendeel naar achteren te plaatsen op grond van merk of categorie.

Het administratiesysteem van BIBLOO maakt het ook mogelijk dat producten "bonussen" krijgen op grond van het aantal weergaven van een detail van het product en voor een betere bezoek/verkoop-ratio. De webpagina van BIBLOO gebruikt bovendien personalisatie, d.w.z. registreert het gedrag van de klant op de website en probeert hem bij herhaalde bezoeken producten aan te bieden die vergelijkbaar zijn met die waarin hij in het verleden interesse heeft getoond door ze te bekijken of te kopen.

Omhoog